AdWords – system reklamowy Google, który polega na sprzedaży linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Reklama pokazuje się nad wszystkimi podobnymi wynikami wyszukiwania w oparciu o słowa kluczowe. System działa na podstawie modelu PPC, czyli płacimy tylko za kliknięcia w reklamę a nie za jej pokaz.
Panel zarządzania AdWords dość mocno rozbudowany. Co prawda uruchomić kampanie można w łatwy sposób, ale dalsza obsługa i optymalizacja może zająć dużo czasu dla niedoświadczonego użytkownika. Również przez AdWords można bardzo dobrze podebrać słowa kluczowe i określić kwoty na reklamę.
Wyrażenie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem komentarza przez formularz zostawienia komentarza. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia komentarza. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Administratorem danych osobowych jest FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ‚TWÓJ STARTUP’ z siedzibą pod adresem ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z polityką prywatności.