AdWords

AdWords – system reklamowy Google, który polega na sprzedaży linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Reklama pokazuje się nad wszystkimi podobnymi wynikami wyszukiwania w oparciu o słowa kluczowe. System działa na podstawie modelu PPC, czyli płacimy tylko za kliknięcia w reklamę a nie za jej pokaz.

Panel zarządzania AdWords dość mocno rozbudowany. Co prawda uruchomić kampanie można w łatwy sposób, ale dalsza obsługa i optymalizacja może zająć dużo czasu dla niedoświadczonego użytkownika. Również przez AdWords można bardzo dobrze podebrać słowa kluczowe i określić kwoty na reklamę.

Formularz Kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ‚TWÓJ STARTUP’ z siedzibą pod adresem ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa. W związku z realizowaną przez Maksyma Harbara zorganizowaną częścią przedsiębiorstwa o nazwie GarMax. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z polityką prywatności.